Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, pircējam veicot pasūtījumu, izmantojot tālruni, tīmekli, elektroniso pastu, faksu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA „Maxistore” saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.
Šis līgums tiek slēgts starp interneta veikala www.maxistore.lv īpašnieku SIA „Maxistore” (turpmāk tekstā – vietne www.maxistore.lv), vien. reģistrācijas Nr.50003993731, un Pircēju, kurš veic pirkumu vietnē www.maxistore.lv. Veicot pasūtījumu vietnē www.maxistore.lv, Jūs piekrītat, ka esiet iepazinies ar Distances līgumu un piekrītiet šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs esiet noslēdzis ar SIA „Maxistore” Distances līgumu, kas ir saistošs abām pusēm.
1. Pasūtījuma veikšana
1.1.
Ar šo līgumu www.maxistore.lv apņemas piegādāt Pircēja www.maxistore.lv
interneta tirdzniecības vietnē pasūtīto preci, bet Pircējs apņemas
pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.
1.2.
Šī Distances līguma ietvaros preces pasūtīšana notiek ar interneta
veikala www.maxistore.lv palīdzību, aizpildot visus nepieciešamos laukus
un nospiežot pogu „Iesniegt pasūtījumu izpildei”.
1.3. Preces
pasūtīšana www.maxistore.lv uzskatāma par Pircēja oferti piegādātājam
slēgt šo Distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja
piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu. Ja pasūtījums
būs pareizi noformēts, parādīsies uzraksts, ka pasūtījums ir pieņemts.
1.4.
Pēc pasūtījuma noformēšanas Pircējs saņems automātisko e-pastu ar
pasūtījuma veikšanas apstiprinājumu. Kad Pircējs ir saņēmis vietnes
www.maxistore.lv automātisko pasūtījuma apstiprinājumu, uzskatāms, ka
www.maxistore.lv ir pieņēmis Pircēja oferti Distances līgumam un šis
Distances līgums uzskatāms par noslēgtu starp Pircēju un
www.maxistore.lv
1.5. Preču cenas vietnē www.maxistore.lv ir
norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Piedāvātās cenas ir
spēkā norādītajā laika posmā, ja tāds ir norādīts. Preču piegādes
pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā, bet tās ir
redzamas pasūtījuma noformēšanas laikā.
1.6. Veicot pasūtījumu,
nepieciešams norādīt tālruņa numuru un e-pasta adresi, lai
www.maxistore.lv.lv klientu apkalpošanas speciālists varētu operatīvi
sazināties kā arī nosūtīt preču pavadzīmi-rēķinu u.c. nepieciešamo
dokumentāciju.
1.7. Interneta veikals www.maxistore.lv patur tiesības
neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikala klientu apkalpošanas
speciālistiem neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa
numuru vai e-pastu.
1.8. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs
darba dienu laikā no brīža, kad www.maxistore.lv klientu apklalpošanas
speciālists ir apstiprinājis, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.
2. Pirkuma apmaksa
2.1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu iespējams norēķināties:
2.1.1. skaidrā naudā - pirkuma apmaksa tiek veikta preces saņemšanas/piegādes brīdī, izsniedzot atbilstošos pirkuma dokumentus.
2.1.2.
apmaksa ar bankas norēķinu karti -apmaksas veids iespējams tikai
saņemot preci klientu apkalpošanas centrā Е. Birznieka - Upīša iela 26,
Rīgā. Veiksmīgas autorizācijas gadījumā, saņemsi kartes autorizācijas
kvīti un EKA čeku vai preču pavadzīmi-rēķinu, kas kalpo, kā pirkuma
apmaksas apstiprinājums.
2.1.3. izmantojot bankas pārskaitījumu - pēc
pasūtījuma galīgās apstiprināšanas, www.maxistore.lv klientu
apkalpošanas speciālists uz pasūtījumā norādīto e-pastu nosūtīs rēķinu
vai preču pavadzīmi-rēķinu. Lūdzam veicot apmaksu, norādīt rēķina vai
preču pavadzīmes-rēķina numuru. Preces piegāde tiks veikta tikai pēc
pilnas rēķina summas ienākšanas SIA „Maxistore” bankas kontā.
3. Pasūtījuma izpilde
3.1. Rīgas pilsētas robežās - 1 līdz 2 darba dienu laikā no pasūtījumu apstiprināšanas brīža, ja prece ir noliktavā.
3.2. Latvijas teritorijā - 1 līdz 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas bankas norēķinu kontā.
3.3. Precēm, kuras nav noliktavā, pasūtījuma izpildes termiņš ir no 1 līdz 30 dienām.
4. Preces piegādes neiespējamība
4.1.
Gadījumā, ja Pircēju pasūtītā prece ražotāja noliktavā ir beigusies
Pircējs par to nekavējoties tiek brīdināts telefoniski, saņemot zvanu uz
Pircēja norādīto telefona nummuru vai rakstiski uz Pircēja norādīto
e-pasta adresi.
4.2. Šādā gadījumā Pircējam tiks atmaksāta visa viņa
veiktā iemaksa, ja Pircējs ir izvēlējies apmaksas veidu „ar
pārskaitījumu” un veicis apmaksu, vai pēc Pircēja izvēles tiks piedāvāta
ekvivalenta prece par ekvivalentu cenu.
5. Pasūtījuma saņemšana, piegādes veidi un to izmaksas
5.1.Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties preces saņemšanas veidu:
5.1.1 Bezmaksas – pasūtīto preci saņem klientu apkalpošanas centrā Е.Birznieka - Upīša iela 26, Rīgā;
5.1.2.
Piegāde norādītajā adresē – www.maxistore.lv transports piegādā
pasūtīto preci norādītajā adresē. Preces piegādes laiks un pakalpojuma
izmaksas tiek saskaņotas pasūtījuma noformēšanas laikā.
5.1.3.
Piegāde notiek līdz norādītajai adresei. Ja vajadzīga preču izkraušana
un/vai uznešana, Pircējam ir iespēja vienoties ar www.maxistore.lv
klientu apkalpošanas speciālistu par vajadzīgo palīdzību uz vietas, kas
ir papildus pakalpojums, kas neietilps piegādes maksā. Ieraksti
vajadzību pasūtījuma noformēšanas logā „palpildinfo”.
6. Atteikuma tiesības
6.1.
Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preču piegade un
atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Atteikuma
tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no līguma
noslēgšanas dienas. Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā
brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu
datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).
6.2. PTAL 12. panta
6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā
"patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu
atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces
oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar
Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta
6.3.
Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, Pircējam ar nepārprotamu
paziņojumu (piemēram, pa pastu vai e-pastu nosūtītu atteikuma veidlapu)
SIA „Maxistore” ir jāinformē par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma.
6.4.
Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu
paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs nosūtīs SIA
„Maxistore” pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
6.5. Atteikuma
tiesību izmantošanas sekas Ja jūs atteiksieties no šā līguma, SIA
„Maxistore” Pircējam atmaksās visus no Pircēja saņemtos maksājumus bez
nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no
dienas, kad SIA „Maxistore” tika informēts par Pircēja lēmumu atteikties
no Distances līguma.
6.6. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu
pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam,
ja vien Pircējs nebūs skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā
gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda
maksa.
6.7. Ja Pircējs ir pieprasījis sākt pakalpojumu sniegšanu
atteikuma termiņa laikā, Pircējam ir jāapmaksā pakalpojuma sniedzējam
samērīga summa, kura attiecībā pret pilnu līguma izpildi ir
proporcionāla izpildītajai līguma daļai, līdz brīdim, kad Pircējs SIA
„Maxistore” paziņoja par atteikšanos no Distances līguma.
6.8. SIA
„Maxistore” var aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būs saņemtas
preces atpakaļ. Līdz ar to SIA „Maxistore” iesaka preci nosūtīt atpakaļ
reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
6.9. Pircējam
preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA „Maxistore” bez nepamatotas
kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad
Pircējs SIA „Maxistore” paziņoja savu lēmumu atteikties no Distances
līguma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms 14
dienu termiņa beigām.
6.10. SIA „Maxistore” lūdz Pircējus ievērot
nosacījumus, ka prece, kas tiks atgriezta nedrīkst būt lietota. Preci
var izmēģināt tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās
tehniskajām īpašībām, preces raksturu un tās darbību tik daudz, cik to
varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā.
6.11. Preces atgriešanas izmaksas Pircējs sedz no saviem līdzekļiem.
6.12. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
6.13.
Iegādāto preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem,
atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
6.14.
Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir
likumā noteikts tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem
neatbilstošu preci.
7. Garantija
7.1. Visām vietnē www.maxistore.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija un derīguma termiņi.
7.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs.
7.3.
Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu,
kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no
pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma
noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika
izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.
7.4. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
7.5. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:
7.5.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.5.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
7.6.
Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus
piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem
(piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots
resurss (piemēram, drošinātāji).
7.7. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies Pircēju vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
7.7.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
7.7.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
7.7.3.
saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta
prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu
iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par
nepareizu preces ekspluatāciju;
7.7.4. ja bojājums radies barojošā
sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja
noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī
citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi,
mitrums, triecieni, skrāpējumi;
7.7.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
7.7.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
7.7.7.
ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un
rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.),
ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir
izraisījis šīs preces bojājumus;
7.7.8. papildus aprīkojumam
garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem
kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).
7.7.9. ja preci Pircējs ir
izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā
prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
7.7.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
7.8. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Pircējum ir šādas iespējas:
7.8.1.
dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa
centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu)
7.8.2. zvanīt savam www.maxistore.lv klientu apkalpošanas speciālistam, kurš ieteiks labāko risinājumu.
7.9. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet Pircējs atsakās no maksas remonta, tad Pircējum ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un Pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja Pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
Lejuplādēt atteikuma veidlapu.